Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

"Πίστη στον εαυτό μας.."

         Καλησπέρα και πάλι φίλοι μου! Μετά την πολύμηνη απουσία μου είμαι και πάλι εδώ κοντά σας για να παραθέσουμε τους προβληματισμούς μας αλλά και τις λύσεις τους.. Αυτή την φορά θα ασχοληθούμε με το τι γίνεται όταν οι κοντινοί σου άνθρωποι πάψουν να πιστεύουν σε εσένα και δη αυτό όταν γίνει την στιγμή που περιμένεις εσύ να μοιραστείς μαζί τους την χαρά σου και τις επιτυχίες σου όσο τίποτε άλλο!
        "Ό,τι σε χαλάει, χάλασε το πρώτος", μου είχαν πει μία φορά κάποιοι αλλά ποτέ δεν συμφώνησα μαζί τους! Είμαι της γνώμης "Ό,τι σε χαλάει, βρες τρόπο να το φτιάξεις..". Γι αυτό λοιπόν αντί να απογοητευόμαστε και να κλεινόμαστε στον εαυτό μας όταν κάποιος χάνει την πίστη του σε εμάς είναι καλό να βρούμε τρόπο να τον ξανακερδίσουμε.. Τώρα θα μου πείτε πως είναι αυτό εφικτό.. Θα σας πω, λοιπόν, μία ιστορία που με ενέπνευσε και μου έδωσε θάρρος στην ζωή..
Κάποτε ένας κοντινός μου φίλος ξεκίνησε να κάνει πράγματα για τον εαυτό του, για να αισθάνεται εκείνος καλά δίχως να υπολογίζει τη γνώμη των άλλων.. Ακολούθησε το "παιδικό του όνειρο".. Ξεκίνησε ένα μαγαζί, το πήρε "γυμνό" και του φόρεσε τα καλύτερα "ρούχα".. Του έβαλε τα πιο ακριβά "κοσμήματα" και άρχισαν να δουλεύουν μαζί, όπως έλεγε, καθώς πότε δεν ένοιωσε την σχέση αφεντικού και χώρου εργασίας.. Δεν το ένοιωθε σαν ένα υλικό πράγμα αλλά ως τον πιο "κοντινό του άνθρωπο", όπως συνήθιζε να το αποκαλεί.. Καθώς πορευόντουσαν μαζί στον αγώνα δρόμου που λέγεται ζωή,  ξαφνικά λόγω απίστευτων στην σειρά γεγονότων και εξελίξεων αναγκάστηκε να το αποχωριστεί.. Λόγω προπαγάνδας είπαν κάποιοι.. Άλλοι είπαν δεν ταίριαζε στον τρόπο ζωής τους.. Ενώ κάποιοι δεν παρέλειψαν να λασπολογήσουν και να πατήσουν πάνω στο "πτώμα" κατηγορώντας τον για ξενόφερτο τρόπο ζωής και μετάδοση λανθασμένων προτύπων (!) Μη μπορώντας να συνέλθει από το βαρύ χτύπημα που του ήρθε ξαφνικά καθώς ήταν ανήμπορος να μαζέψει τα κομμάτια του, κλείστηκε στον εαυτό του και κάθε μέρα καταστρεφόταν ένα κομμάτι από το παζλ του "εγώ" του.. Κανείς δεν στράφηκε να  τον βοηθήσει.. Αντιθέτως όλοι γελούσαν με την δυστυχία του και την αποτυχία του..                                                                                                        Αυτό εκείνη την στιγμή τον πείσμωσε, τον ξεκόλλησε από την κατάσταση που βρισκόταν.. "Τι μίζεροι!", σκέφτηκε. Μάζεψε λοιπόν ότι περισσότερο μπορούσε από τον εαυτό του και ξεκίνησε κάτι καινούριο.. Με περισσότερες φιλοδοξίες και περισσότερο πάθος από ποτέ! Τώρα έχει φτάσει σε σημείο να είναι από του πλέον μεγαλύτερους επαγγελματίες στον ελλαδικό χώρο με μία αλυσίδα μαγαζιών στην κατοχή του! Δεν το έβαλε κάτω φίλοι μου.. Ξανασήκωσε ανάστημα και πέτυχε! Αυτό λοιπόν πρέπει να κάνετε κι εσείς κάθε φορά που νομίζετε ότι σας εγκαταλείπουν.. Ότι χάνετε.. Ότι είστε με την πλάτη στον τοίχο.. Διότι, μόνο από αν πιστέψετε σε εσάς αρχικά, θα πετύχετε στην ζωή!

Ρύση Dr. Lem : "Μόνο αν τα έχετε καλά με τον εαυτό σας και πιστέψετε σε εσάς πρώτα, θα μπορέσετε να κάνετε τους άλλους να σας προσέξουν.."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου